رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به پایان تعطیلات چند روزه و بار برگشت سفر، انتظار می رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کرده به آخرین ساعات روز موکول نکنند.
کد خبر: ۱۴۰۵۰۸۴

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ پیمان کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: موکول کردن زمان سفر به ساعات پایانی روز با ترافیک سنگین در جاده های استان البرز و ایجاد مشکلات فراوان برای مسافران همراه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ناپایداری جوی، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

رییس پلیس راه البرز گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب موقع رانندگی پرهیز کنند که سبب حوادث احتمالی بویژه در جاده کرج -چالوس نشود.

وی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی از مسافران خواست زمان سفر خود را مدیریت کرده و بازگشت سفر خود را به عصر امروز موکول نکنند.

کرمی گفت: اکنون تردد وسیله نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران از صبح امروز ممنوع شده و تردد از مازندران به سمت کرج و تهران یک طرفه شده است.

وی یادآورشد : عدم برنامه ریزی زمان مناسب سفر، عجله و شتاب و همچنین نداشتن تمرکز و بی توجهی رانندگان از دیگر عوامل خطر ساز و حادثه ساز محسوب می شود.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

استان البرز دارای هزار و ۵۰۵ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها